Wisth Køreskole

Bliv En Sikker Bilist, det er sikkert og Wisth.

Inden første teoriaften.

Når du har tilmeldt dig ét af mine hold kan du udnytte tiden og med fordel booke tid hos din egen læge for at få udstedt en lægeattest.

Gerne samme uge eller ugen før teoristart.

Inden du tager til lægen skal du forbi en professionel foto butik og få taget et pasfoto. Pasfotoet skal medbringes til lægebesøget, så din læge kan underskrive på billedet og vedlægge det en lukket kuvert som du skal medbringe til en af dine første teoritimer.

Som køreskole kan vi hverken bestille teori- eller køreprøve til dig før du har indleveret disse dokumenter til os.

Hvis du er under 18år skal du ligeledes udfylde og  underskrive en samtykkeerklæring hurtigst muligt. Dine forældre skal også underskrive dette dokument. Dette gøres inden du starter via koreprovebooking.dk

der skal du have Nem-id klar, når du har udfyldt ansøgningen, skal denne printes ud og medbringes til teori.

Er du i tvivl, så ring eller skriv til mig hurtigst muligt.

Ellers så skal du bare læne dig tilbage og glæde dig til din første teoridag – det bliver super sjovt!

Kørekort til bil.

Det at få et kørekort til bil plejer for mange at være en stor milepæl, det er derfor også vigtig at vælge den rigtige køreskole fra starten af.

Hos Wisth køreskole har jeg valgt at afholde teori og kørsel som lyn hold, det vil sige at teorien er overstået på 5 uger, så der går ikke så lang tid mellem teori og køretimerne så man når at "glemme" hvad vi lærte sidste gang, men dette betyder så også at der er teori 2 gange om ugen og køresel 2 gange om ugen, da vi skal nå at køre mellem hver teori gang (når vi når til kørsel på vej) ideelt ville et forløb lyde sådan her

1. uge 2 gange teori ( mandag og onsdag)

2. uge 2 gange teori (mandag og onsdag)

efter 1. teorigang og inden 3. teorigang skal man på manøvrebane. efter 3. teorigang begynder vi at køre på rigtig vej.

3. uge 2 gange teori og 2 gange kørsel

4. uge 2 gange teori og 2 gange kørsel

5. uge 2 gange teori og 2 gange kørsel

6. uge kørsel 1 gang, glatbane og teoriprøve

7. uge den sidste kørsel og køreprøve.

Dette forudsætter at man kan følge et normalt forløb, og at man har fået styr på sine papirer (lægeerklæring, førstehjælpsbevis, samtykkeerklæring (hvis man er under 18 år gammel), og pasfoto.

Grundet de ventetider der er i øjeblikket på både teori og praktiske prøver, grundet Covid-19, kan der desværre opstå ventetid på prøver

Handelsbetingelser og tilmelding

Tilmelding.

Du tilmelder dig via kontaktsiden på hjemmesiden, du skriver dit navn, telefonnummer og hvilket du hold du gerne vil tilmeldes.

Du er også velkommen til at ringe hvis du har yderligere spørgsmål, hvis jeg ikke svarer er det højst sansynligt fordi jeg er ude og køre med en elev, men læg en besked og jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Betaling.

Betaling af lovpakke og særlig køreundervisning kan deles op i 2 rater

lovpakke: 8000,- denne skal betales mellem 1. og 2. teorigang.

og sidste rate 7000,- skal betales inden sidste teorigang.

særlig køreundervisning kan også deles i 2 rater

3000,- denne skal betales mellem 1. og 2. teorigang.

og sidste rate 3600,- skal betales inden sidste teorigang.

Generhver betales beløbet efter aftale.

DEPOSITUM.

Når du tilmelder dig et hold på køreskolen, reserveres en plads til dig i begrænset tid.

For at fastholde din reservation skal du betale depositum.
Nærmere detaljer fremgår når du tilmelder dig.

Depositum er på 1000,-

Dette beløb modregnes naturligvis den samlede pris på Lovpakken. Du modtager en kvittering på mail, når depositum er modtaget.

Depositum returneres efter følgende regler;

Rettidig afmelding (mindst 4 uger før tilmeldte holdstart)
Dokumenteret sygdom eller lignende uforudsete hændelser

Depositum returneres IKKE hvis;

For sen afmelding (under 4 uger før tilmeldte holdstart)
Ønske om at rykke tilmelding mindre end 4 uger før tilmeldte holdstart (medmindre andet er aftalt)

Da jeg på min tidligere ansættelse desværre har oplevet enkelte useriøse tilmeldinger, som dermed har blokeret pladser andre kunne have fået glæde af, er der indført depositum.

Som nævnt ovenfor vil dette beløb naturligvis blive modregnet den samlede pris af lovpakken – så prisen er den samme, og din plads er dermed sikret!

Har du ikke betalt depositum endnu, og kan du ikke finde din bekræftelsesmail med info vedrørende betaling via bankoverførsel? Se nedenfor:

DEPOSITUM: Hvis du ikke allerede har betalt depositum i forbindelse med din tilmelding, skal du senest indenfor 3 bankdage fra du har tilmeldt dig, sørge for at overføre depositum – din tilmelding er først gyldig, når depositum er modtaget.